خدیجه حسن خانی
تحصيلات: کارشناسی ارشد
ازاساسي ترين عوامل توسعه وبقاء سازمانها عامل نيروي انساني و عوامل درآمدي( مالي ) ونوع ساختاري اين عوامل و همچنين تخصيص بهينه منابع درآمدي جهت حصول به اهداف عالي آن سازمان مي باشد .
حوزه اداري و مالي دانشگاه نيز با اين هدف و در جهت افزايش كارايي و اثربخشي همه جانبه اين عوامل با برنامه ريزي منظم و براساس نمودار سازماني مصوب با رعايت كليه ضوابط و مقررات فعاليت مي نمايد.
وظايف ومسئوليتهاي حوزه معانت اداري و مالي
معاونت اداري و مالي به عنوان حامي و پشتيبان كليه حوزه هاي دانشگاه با هدف تامين و بهبود امكانات مورد نمياز آنها در راستاي استراتژيها و ماموريتهاي اساسي آن حركت مي كند .ايجاد هماهنگي و نظارت بر حسن اجراي وظايف واحدهاي تابعه و ارائه راهنمايي هاي لازم در موارد لزوم و تعيين خط مشي هاي اجرايي دانشگاه در امور اداري و مالي بر عهده اين معاونت مي باشد .
اين معاونت در راستاي تكريم دانشجويان و رفاه حال اين عزيزان نسبت به ارائه خدمات برخط الكترونيكي در خصوص نحوه پرداخت وانتخاب واحد شهريه از واحدهاي پيشرو در ارائه اينگونه خدمات بوده است
امتياز بندي واحد و تهيه و تنظيم نمودار سازماني واحد
پيگيري زمين خريداري شده در سايت آموزش عالي منطقه آزادارس و اخذ سند مالكيت آن
تجهيز و راه اندازي 3 باب خوابگاه دانشجويي با امكانات رفاهي وبا ظرفيت 250 نفر
تجهيز و آماده سازي فضاهاي اداري و آموزشي و آزمايشگاهي در 3 باب ساختمان
انجام عمليات مقدماتي براي شروع ساخت و ساز ساختمانهاي دانشگاه در زمين خريداري شده از قبيل:
تحويل قطعي زمين و پلاك كوبي آن
انجام آزمايشهاي ژئوتكنيك خاك و اخذ تائيديه آن ازسازمان
انتخاب و اخذ نقشه هاي كلي ساختمان از سازمان مركزي
پيگيري اخذ پروانه ساخت و ساز از منطقه ازاد ارس
درخواست خريد زمين در سايت خوابگاهي منطقه آزاد ارس به مقدار ده هزار متر مربع
پيگيري و اخذمجوز لازم از منطقه آزاد ارس جهت مبني بر برخورداري از معافيت مالياتي درخصوص حقوق و دستمزد پرسنلي و اعضاي هيئت علمي واحد
نظارت بر تهيه و تنظيم انواع بودجه واحد دانشگاهي از قبيل بودجه براي دوره هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت وهمچنين بودجه هاي عملياتي و عمراني و پيش بيني درآمدها و برآورد هزينه هاي هر يك و ارائه به رئيس واحد.
نظارت بر تهيه و تنظيم انواع بودجه واحد دانشگاهي از قبيل بودجه براي دوره هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت وهمچنين بودجه هاي عملياتي و عمراني و پيش بيني درآمدها و برآورد هزينه هاي هر يكو ارائه به رئيس واحد.
نظارت بر تهيه و تنظيم ترازنامه ساليانه، سود و زيان و ساير صورتهاي مالي و تنظيم تحليلهاي لازم مالي براساس ارقام مندرج در صورتهاي مذكور براي مقام مافوق.
جذب و بکارگیری شايسته ترين افرادبراي تكميل كادر پرسنلي واحد دانشگاهي با رعايت ضوابط و مقررات و مصوبات تشكيلاتي مورد عمل.
نظارت بر حسن اجراي قراردادهاي ساختماني، امور تاسيساتي و تعميراتي و بهداشت محيط درچارچوب خط مشي تعيين شده دانشگاه آزاد اسلامي.
اتخاذ تصميم در مورد برنامه كار واحدهاي غيرآموزشي تحت سرپرستي و ايجاد هماهنگي بين آنان
تشكيل ستاد اسكان نوروزي سال 90 و اسكان بيش از 395 نفر روز مسافر در مراكز اسكان دانشگاه
اداره کل توسعه مدیریت و منابع انسانی اين واحد دانشگاه شامل :
- امور اداری
- امور مالی
- امور شهریه دانشجویان
- دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی
- تداركات و انبار
- كار پردازي
- دبيرخانه