دوشنبه 25 تير 1397 _ 03 ذو القعدة 1439
اوقات شرعی 
 
  آمار سايت
امروز : 1780
ديروز : 2095
ماه : 48758
 
  امور شهریه

اختای ابراهیمی ینگی قشلاق

تحصيلات: ليسانس

رشته تحصيلي: حسابداري

سمت : کارشناس امورشهریه


تلفن تماس : داخلی 113 -04142025588






شماره حساب هاي دانشگاه

پرداخت ارائه فيش واريزي به شماره حساب
واريز شهريه امور مالي دانشگاه 0106121578009
تسويه چك برگشتي صندوق رفاه دانشجويان 0106121640002
واريز اقساط وام صندوق رفاه دانشجويان  0106121655008
خوابگاه امور مالي دانشگاه 0106121666000

قابل توجه دانشجويان محترم :

پرداخت شهريه (ثابت و متغير) فقط بصورت اينترنتي امكان پذير است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه پرداخت اينترنتي شهريه اينجا كليك نمائيد.

اطلاعیه مهم 1

دانشجویان گرامی بایستی توجه داشته باشند که در واریز وجوه به حساب دانشگاه حتما" کد شناسه پرداخت ( شماره دانشجوئی بهمراه کد دو رقمی دیجیت ) خود را در فیش مربوطه درج نمایند درغیر اینصورت واریز از طریق فیش امکان پذیر نخواهد شد. جهت اخذ کد شناسه به سایت واحد مراجعه نمائید.

 اطلاعیه مهم 2

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم میرساند با توجه به اینکه واریز شهریه از طریق اینترنت میباشد لذا کلیه دانشجویان حتما"بایستی جهت واریز شهریه خود اقدام به افتتاح حساب در یکی از شعب بانک ملی بنام خودشان و اخد ملی کارت نموده و شماره حساب خود را جهت درج در سیستم  به امور مالی واحد ارائه نمایند.

  اطلاعیه 3

با توجه به اینکه امور مالی واحد مجهز به دستگاه پرداخت فروشگاهی (pos ) گردیده است لذا دانشجویان میتوانند جهت واریز شهریه و ژتون تغذیه از طریق ملی کارت و یا سایر کارتهای عضو شتاب در خصوص واریز بدهی خود اقدام نمایند.در ضمن واریز اینترنتی نیز از طریق سایت WWW.iauj.ac.ir کماکان فعال میباشد.

  قابل توجه دانشجویان متقاضی تخفیف دانشجویی

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان متقاضی تخفیف دانشجویی می رساند که از تاریخ اعلام این اطلاعیه تا آخر اردیبهشت ماه سالجاری مهلت دارند تاچنانچه مدارکی دال بر تخفیف در شهریه دانشجویی خود دارند ارائه نمایندتا تصمیمات لازم اتخاذ شود بدیهی است به مدارکی که بعد از تاریخ اعلام شده فوق ارائه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مراحل ثبت نام و انتخاب واحد

1- دانشجويان گرامي پس از احراز هويت و ثبت نام در امور دانشجوئي بايستي نسبت به واريز شهريه ثابت طبق جدول مربوطه از طريق اينترنت اقدام نمايند. ( راهنماي پرداخت اينترنتي شهريه)

2- پس از واريز شهريه از طريق وب سايت دانشكاه نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمايند.

3- دانشجويان عزيز در نظر داشته باشند كه در مرحله انتخاب واحد در صورت داشتن بدهي از ترمهاي قبل حتما" نسبت به تسويه حساب آن از طريق واريز اينترنتي اقدام نمايند. در غير اينصورت مجوز انتخاب واحد براي آنان صادر نميگردد.

4- دانشجويان عزيز در صورت حصول اطمينان و تاييد نهائي دروس انتخابي بايستي نسبت به واريز مابقي بدهي از بابت شهريه متغير از طريق اينترنت اقدام نمايند.

5- آندسته ازدانشجويانيكه نسبت به واريز و تسويه شهريه ثابت و متغير ترم جاري و بدهي ترم هاي قبل اقدام نموده اند ميتوانند بعد از اتمام مرحله حذف و اضافه دروس طبق زمانبندي اعلامي آموزش نسبت به اخذ تاييديه مالي به امور مالي (شهريه) مراجعه نمايند. دانشجويان بايستي يك نسخه ار تاييديه مربوطه را پس از تاييد امورمالي جهت بايگاني در پرونده به آموزش تحويل نمايند. (عواقب عدم تحويل يكنسخه از تاييديه مالي به آموزش برعهده دانشجو ميباشد.)

6- آندسته از دانشجويانيكه نسبت به تسويه بدهي (شهريه متغير) از طريق چك بانكي اقدام مينمايند بايستي جهت آشنايي از شرايط ونحوه تحرير و همچنين سررسيد چكهاي تحويلي به صندوق رفاه دانشجويان مراجعه نمايند.

7- بديهي است آندسته از دانشجويانيكه نسبت به تسويه حساب و اخذ تاييديه مالي اقدام ننمايند انتخاب واحد نامبردگان نهائي نشده و از نظر دانشگاه كن لم يكن تلقي كرديده و عواقب و مسئوليت ناشي از آن متوجه خود دانشجو ميباشد.

لازم به ذكر است دانشجويان گرامي در مراجعات به امور مالي حتما" شماره دانشجوئي خودرا به همراه داشته باشند.

دانشجويان عزيز در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص شهريه و موارد فوق الذكر ميتوانند در ساعات اداري با شماره تلفن 04142025588 داخلي 13 (امورمالي و شهريه) تماس حاصل نمايند.